Ska börja träna idag

Idag blir det ingen vikt eller mått
Det är PMS vecka och jag är lite svullen i kroppen och då kommer vågen och måttbandet vara missvisande.
Så ni får vänta tills nästa måndag innan jag lägger upp nya resultat.
Men igår gick jag ner på stan ca 1,5 km med Malin (min dotter) och hem igen.
Det är väl inget speciellt med det tänker många.
Men för mig är det en seger eftersom jag inte klarat av att gå den sträckan tidigare.
Efter halva vägen till stan brukar mina höfter börja värka och innan jag är hemma värker både höfter och knän.
Min fibromyalgi gör ju inte saken lättare.
Men igår så kände jag ingenting och gör fortfarande inte.
Tänk vad mycket minus 6-7 kg kan göra
Så idag ska jag kliva upp på min orbitreck som stått i vardagsrummet senaste halvåret och hånflinat åt mig :))
Får väl börja med 5-10 min. Så får vi väl se vad min kropp klarar.
Får jag inte ont då så blir jag världens gladaste.
Det är inte bra att gå ner i vikt när man har mycket övervikt och inte kan röra på sig.
Kroppen blir inte så trevlig att titta på då.
Jag har deffinitivt ingen lust att lägga mig under kniven sen när jag gått ner alla mina kilon för att det är för mycket skin någonstans, om jag kan förhindra det.
Man är ju inte 25 år längre och huden är ju inte lika elastisk längre, men jag ska göra mitt bästa för att undvika operation.
Så mina vänner återkommer med resultat nästa måndag

Kommentarer
Postat av: Emma

Heja dig! :D

2011-12-05 @ 17:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0