Bodybalance

Har inte skrivit här på länge. Men det beror på att det inte hänt så mycket.
Vikten stannade på -12 kg sen hände det inget mer, har fortsatt med LCHF.
Men kroppen vägrar släppa ifrån sig nåt mer kg.
Jag har heller inte kunnat gå på GYM, fick muskelinflamation i nacken så det har inte varit allt för roligt.
Men nu tar jag nya tag mot min kropp.
Återgår till Gym idag, börjar med Bodybalance som är helt nytt på mitt Gym
Sen kommer jag att ändra kosten och följa tränaren jonas Bergqvist och hans råd
http://www.jonasbergqvist.se/blogg/2012/4/29/forelasning-lchf-och-traning-pa-mf/

Kommentarer
Postat av: Maria

Boken han skrivit verkar vara en bra bok. Blev lite sugen på att köpa den själv. :-)

2012-05-10 @ 09:28:05
Postat av: Carina

Hoppas du får bra i nacken så du kan fortsätta med din träning, lycka till kramar från mig !

2012-06-01 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0