Zuumba

Igår testade jag min Zuumba skiva.
Inte så lätt, fast det ser lätt ut.
Men jag fick skratta åt mig själv och tänkte att skulle de där i tv se mig så skulle de komma av sig totalt.
Ja de skulle iaf. få sig ett gott skratt.
Men jag hittade den här i mina gömmor, passade mig mycket bättre.
Ja så var det detta med vikten, antar att ni vill veta :))
Vikt -10,2 kg Mått -36 cm
Det går lite trögare nu. Tidigare var det 1,2 - 1,4 kg viktminskning/vecka nu är det 0,5 kg.
Därför ska jag nu börja träna med Blossom, startar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så hurtig och bra mamma!!! Och 10 kg är min dröm att gå ned. Känn dig stolt! <3 :-)

2012-01-08 @ 12:49:10
Postat av: Maria

Zumba är svårt i början men blir lättare efter hand .. är iaf toppenroligt & effektiv träning. Men jag gillar Blossoms DVD med, hon har mkt bra träning. Har även en Yoga-dvd med Blossom jag tränar efter ibland. Hemma-träning är smidig !! =)

2012-01-21 @ 07:47:18
URL: http://mariasfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0