Det går neråt

Nu har jag hållit på i 5 veckor och är mer än nöjd med tanke på att jag fortfarande inte kan ta några promenader eller göra några större ansträngningar.
Cyklade ner på stan en dag och gick i affärerna.
Men när jag kom hem så hade jag värk i knät, höften och så fick jag ischias.
Min Fibromyalgi gör liksom inte saken bättre.
Så väntar nog -5 kg till.
Jag kan nu inte förstå att jag låtit det gå så långt med min vikt.
Men när man är mitt i detta kolhydratberoende så är det mest bara godis och mat som gäller.
Jag var konstant hungrig och tänkte ständigt på vad vi skulle äta.
Förändringar som skett sedan jag startade för 5v sedan:
1. Jag är aldrig trött på dagen
2. Sover hela natten utan avbrott, tidigare vaknade jag varannan timme.
3. Hjärnan har "klarnat" från att tidigare känts som om halva hjärnan bestått av bomull, den känslan borta
4. Allt sug är totalt borta.
Så jag kan äntligen handla själv, skickade Mattias tidigare pga. jag inte kunde låta bli att köpa något sött.
Jag gick till ICA i fredags.
Tänkte jag skulle köpa en 70% chokladkaka
Jag stod och tittade på den så ville jag helt enkelt inte ha den.
Det var en underbar känsla.
5. Jag tänker inte ständigt på att äta.
6. Värken är mindre
7. Min livslust har vaknat.
Sitter just nu och planerar vad jag ska göra nästa sommar.
Vilket jag inte gjort på många år.
Ja det känns helt enkelt som om jag håller på att få mitt liv tillbaka :))
Så jag kan inte se annat än fördelar med denna kost
Lite resultat
KG -6,1
Byst -3,7
Under byst -7,1
Midja -5,6
Höft -8,2
Stuss -2,2
Lår -0,8
Jag lovar att lägga in bilder sen, men just nu bråkar min dator och vill inte känna igen min kamera.
Dessutom vill jag inte se på fotona själv. Men ska lägga in bilder varje -5 kg.
Ska även lägga in bilder och recept på den mat jag själv experimenterar fram.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oj råkade skicka innan jag skrev :s



Men det jag ville säga var att det är ju fantastiskt vad en kost kan göra! Att det kan väcka en hel människa sådär! :)

2011-11-30 @ 09:05:55
URL: http://madeleineranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0