Allt går åt rätt håll

Nu har jag gått ner 1,4 kg och 11,4 cm sedan förra måndag
Totalt sedan start -5,1 kg och -22,9 cm
Jag mäter byst, under bysten, midja, höft stuss och lår
Första veckan med enbart LCHF var ett rent hell....
Jag hade abstinens efter socker.
Dåligt humör, sugen på allt som heter kakor och godis.
Det var fruktansvärt, det kröp i hela kroppen, jag mådde illa, kallsvettades hade sömnsvårigheter.
Jag trodde inte jag skulle klara det.
Jag vågade inte ens gå och handla, skickade Mattias (min son) till affären, för att jag visste att om jag går dit så köper jag något och då är jag tillbaka på ruta ett igen.
Det hade jag inte klarat, då hade jag nog gett upp.
Men 4e dagen var det över.
Nu mår jag jättebra.
Sover 6-8 tim. Är pigg hela dagen
Tidigare vaknade jag varannan var tredje timma hela natten, var trött hela dagen.
Har fått tillbaka livslusten och kg rasar av mig.
Är nog mest faccinerad av att de rasar fast jag inte rör på mig speciellt mycket.
Jag tror att om 5 kg så ska nog mina höfter och knän sluta protestera så jag kan börja med mina promenader som jag älskar.
2 av mina döttrar och min vännina bor i Skogsbo 2 km från mig, det blir en lagom promenad sen.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är så duktig mamma! :D vad glad jag blir för din skull att det går som du vill! :)

2011-11-21 @ 13:25:44
URL: http://madeleineranstrom.blogg.se/
Postat av: Carina

Heja på dig, kämpa på :)

2011-11-21 @ 15:12:44
Postat av: Carina igen.

Jag läste din berättelse du lagt ut i profilen och vill bara gråta, då jag vet att jag också varit inne på det spåret ett tag nu men försöker vända om.

Det du skrivit var så fint ♥

2011-11-21 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0