Uppdatering

Jag har varit dålig på att uppdatera här. Men ska försöka bättra mig.
Nu är det -12 kg och - 37 cm.
Väger och mäter mig inte speciellt mycket heller nu.
Känns som om det inte spelar någon roll vad våg och måttband säger.
Jag känner ju att det går åt rätt håll, så nu har jag bestämt att 1 ggr/mån kommer jag att kolla mått o vikt
Någon träning med Blossom har det inte blivit.
Har haft för mycket att göra.
Men nu har de öppnat ett nytt gym här i stan och jag läste om deras erbjudande.
Har alltid tyckt att det är så dyrt med gym, sen kanske jag inte klarar av det pga. min fibromyalgi.
Då blir det ju som att kasta pengarna i sjön.
Så nu ska jag prova på det här. Ska på informationsmöte idag kl 12.
Rapporterar när jag varit där

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja dig!

Så duktig du är. Hur mycket ska du gå ner?

Kämpa på!

//Kusin vitamin

2012-02-13 @ 22:21:14
Postat av: Ulla

Vet inte hur mycket men 25-30 kg har jag kvar.

När jag är nöjd med det jag ser i spegeln då vet jag :)

2012-02-17 @ 08:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0