Nu börjar det på riktigt :))

Nu är jag färdig med min provperiod på gym.
Gick till gym och pratade om en fortsättning med en kille som heter stefan.
Solen sken och det var underbart ute. En underbar vårdag.
Blev både glad och kände mig riktigt duktig när han sa
- Du är så duktig på easy line, så nu är det dags för dig att gå vidare.
Så nu ska jag börja med att bygga muskler, ja jag tänker inte bli någon belgien blue.
Men jag ska träna kroppen så jag gillar vad jag ser i spegeln, jag börjar på fredag.
Fick medlemskort och en ryggsäck idag

Kommentarer
Postat av: Carina

Det gör du bra :)

Jag skulle behöva lite motivation, jag kom inte in byxorna som jag ska ha på lördag, så nu är det dags att jag tar mig i kragen !!

2012-02-29 @ 15:37:16
Postat av: Maria

Tjejer som styrketränar får jätte snygg kropp. :-)

Det är bara under tävlingssäsonger dom ser ut som oxar.

2012-02-29 @ 16:36:07
URL: http://energy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0